Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014


Με αφορμή το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων,
συζητήσαμε με τα παιδιά για μια ταινία που αξίζει κανείς να δει...
Πρόκειται για μια υπέροχη ταινία του 2000
που διαπραγματεύεται το πιο απλό πράγμα στον κόσμο...
Πως αρκεί μια απλή ιδέα για ν΄αλλάξει τον κόσμο
και τις ζωές των ανθρώπων...

Η ιδέα είναι απλή...
Κάνε κάτι σημαντικό για τρεις ανθρώπους, 
βοήθησέ τους να αλλάξουν τη ζωή τους προς το καλύτερο 
και κάνε το χωρίς άλλο αντάλλαγμα
εκτός από την προτροπή σου να κάνουν κι αυτοί το ίδιο σε άλλους τρεις ανθρώπους...
Η ιδέα είναι απλή... Σκεφτείτε όμως, πού θα μπορούσε να οδηγήσει...

Διαβάστε την κριτική παιδιών που έχουν δει την ταινία:

" Η ταινία ήταν απίστευτη! Μας έδειξε πως ακόμη κι ένα μικρό παιδί 
μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Οι μεγάλοι σκέφτονται πως ένα παιδί δεν μπορεί
να κάνει τίποτα για να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος. Κι όμως... Να που το παιδί τα κατάφερε!"
Δέσποινα

" Αυτό που πιο πολύ μου άρεσε σ' αυτή την πανέμορφη  ταινία,
είναι που με έκανε να νιώσω, πως ακόμη κι ένα μικρό παιδί μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. 
Όλοι συνήθως γκρινιάζουμε για όσα δεν μας αρέσουν
και συνέχεια λέμε πως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Όμως μπορούμε!"
Ντεσιάνα

" Η ταινία μου άρεσε πολύ! Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η ιδέα του παιδιού.
Αν ακολουθούσαν όλο και περισσότεροι άνθρωποι αυτή την ιδέα
ο κόσμος θα γινόταν πολύ καλύτερος για όλους! 
Προτείνω να τη δείτε, και να καταλάβετε πως στη ζωή πρέπει να προσπαθείς!
Να μην το βάζεις κάτω, όσο δύσκολα κι σου φαίνονται όλα. Μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου!"
Μαριάντα

" Αυτή η ταινία σου αλλάζει όλη σου τη ζωή. Είναι η καλύτερη ταινία που έχω δει! 
Η ιδέα του παιδιού μπορεί να αλλάξει τον κόσμο
κι έτσι να ζήσουμε ένα καλύτερο αύριο. 
Η πιο συγκλονιστική στιγμή της ταινίας, είναι το τέλος της. Εκεί καταλαβαίνεις πιο πολύ
τη σημασία αυτής της ιδέας."
Εύη

"Η ταινία ήταν πολύ ωραία. Μου άρεσε η ιδέα του παιδιού να βοηθήσει τρεις ανθρώπους
κι αυτοί άλλους τρεις. Δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά των μεγάλων παιδιών
στο φίλο του παιδιού.Την ταινία πρέπει να τη δουν όλα τα παιδιά του κόσμου."
Εντισόν

"Η ταινία μου άρεσε πολύ! Προτείνω να τη δούνε όλοι. Πιο πολύ μου άρεσε η ιδέα!
Ήταν φανταστική!"
Νίκος

" Η ταινία ήταν πολύ ωραία! Μου άρεσε πολύ η πρόταση του δασκάλου που είπε στα παιδιά να σκεφτούν μια ιδέα που θα μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο
και να την πραγματοποιήσουν.
Συγκινήθηκα κι από την απόφαση του παιδιού να βοηθήσει το συμμαθητή του
με κάθε τρόπο και να τον προστατεύσει. Θα πρότεινα να τη δουν όλα τα παιδιά."
Ευαγγελία


{ 8 σχόλια... read them below or Comment }

  1. ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία είδατε που όλα τα παιδιά το λέγανε χαζό και ηλίθιο όμως αλάξε έναν ολόκληρο κόσμο

      Διαγραφή
  2. Ειναι τελεια ταινια αυτη η ιδεα ηταν πολυ καλη.Ευχομαι σε ολους να την δουν !!!!!!!!!!!!!!!!!!????!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εαν ενα παιδι απο καθε χωρα σκεφτοταν και πραγματοποιουσε αυτη την ιδεα τοτε σιγουρα ολος ο κοσμος θα αλαξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφη ταινια οπως και ο χατσικο το γλυκο αυτο και ομορφο σκυλακι τελειααααααα ευχομαι και παλι σε ολους να την δουν και με λογια που το πρριγραφουμε κανεις δε μπορει να το καταλαβει ομως αν το δει μονος του θα το καταλαβει και τοτε μπορει να γινει ο κοσμος μας καλυτερος!!!!!!!!!! καλες αποκριες σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κυρια τελειααααα δεν εχω λογιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -