Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016





Στην Αλεξάνδρα, την Αναστασία, την Βάσια, τον Γιάννη, τον Δημήτρη, 
την Εβελίνα, την Κάλλια, τον Νίκο και την Χριστίνα,
στέλνω τις πιο γλυκές ευχές μου και όλη μου την αγάπη!

Θέλω να έχουν πάντα επιτυχίες στη ζωή τους
μα πάνω από όλα, να είναι πάντα ευτυχισμένοι και ικανοποιημένοι
από τις επιλογές τους.

Αγαπημένα μου παιδιά..
Αν κάτι θέλω να θυμάστε από μένα, είναι οι στίχοι από ένα ποίημα
του αγαπημένου μου ποιητή Κ. Καβάφη..

"Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,
ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική."

Ίσως τώρα να μην καταλαβαίνετε τι σημαίνουν αυτά τα λόγια..
Είμαι σίγουρη πως μεγαλώνοντας θα τα σκεφτείτε πολλές φορές..
Καλή τύχη αγαπημένοι μου και καλό καλοκαίρι!

{ 1 σχόλια... read them below or add one }

- Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -